4 gru 2016

♥WPIS 22♥


Cześć kochani! Mamy już grudzień, a więc trzeba liczyć się z tym, że za niedługo i święta. W związku z tym przyszłam z nowym wpisem i ze zdjęciami- oczywiście w stylu świątecznym! :) 








 




To na dzisiaj tyle. Zostawiłam wam link do strony, z której ja wzięłam te obrazki. Według mnie są one bardzo urocze i ładne, dlatego musiały się znaleźć na moim blogu.
Chciałam poruszyć też jedną ważną sprawę! Jako że nie było mnie tutaj przez pewien okres czasu, a posty były niesystematycznie dodawane, to zostaje w blogosferze. Jest to moja pasja i nie wyobrażam sobie teraz z niej odejść. 
(mam nadzieję, że się cieszycie) 
Wprowadziłam jedną zmiane-chciażby inne tytuły postów. A jeśli chodzi o samego bloga to będzie tak jak było, czyli jeśli nagle obudzi się we mnie wena i będę wiedziała co chcę wam przekazać, to wpis się pojawi. 

See You Soon!
 ♥

20 komentarzy:

  1. Ojojoj �� więcej Gusii �� czekamy !!��

    OdpowiedzUsuń
  2. No to widzimy post za pół roku, Idę zapisać w kalendarzu :)
    Ogólnie ładne zdjęcia ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra! Czekam na więcej ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, takie inspirujące zdjęcia :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, czuć w nich ten nastrój świąteczny :D Wesołych Świąt Ci życzę! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia, ale pierwsze wymiata! :D

    Pozdrawiam cieplutko :)
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Inspirujące zdjęcia, Wesołych Świąt! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia !!
    wpadnij do mnie :*
    http://martienna.blogspot.com/2016/12/thank-you-santa-claus.html

    OdpowiedzUsuń